299.


Nie jest mi łatwo się przyznać do tego, że jestem uzależniona od telefonu. Natomiast jeszcze gorzej mi idzie z przyznawaniem się do tego, że moja szafa pęka w szwach. Zanim pojawi się pytanie: ''Czy Ty też nie masz się w co ubrać czasami?'' odpowiadam TAK! Spowodowane jest to ciągłym biegiem i tym, że moja stylizacja w ciągu dnia zazwyczaj musi być bardzo funkcjonalna. Czasami są dni w których nie mam weny. Nie ważne, że dzień wcześniej z tych samych ubrań potrafiłam stworzyć 10 świetnych stylizacji to następnego dnia z jedną mam problem. Całe szczęście telefon od którego jestem uzależniona przydaje mi się nie tylko do dzwonienia i robienia zdjęć. 


Całkiem nie dawno dowiedziałam się o nowej aplikacji Clotify 2.0  którą można pobrać na smartphona za pomocą App Store lub Google Play. Jest to wirtualna szafa z którą możemy wyjść z domu. Aplikacja pozwala nam na tworzenie zestawów z naszych ubrań (musimy wcześniej sfotografować je i dodać na nasze konto) lub z rzeczy które znaleźliśmy w internecie. Również możemy dzielić się z innymi zdjęciami naszych stylizacji. Wiele znanych osób jest aktywnych na tej aplikacji dlatego możemy zaglądać do ich szafy i inspirować się stylem gwiazd.


 Od zawsze podobało mi się kiedy wchodziłam na różne strony internetowe i widziałam stylizacje przedstawione za pomocą samych ubrań. Brak modelki, białe tło i krótki opis. Już od dłuższego czasu chciałam aby u mnie na blogu takie coś się pojawiało. W sklepie zawsze są ubrania które mi się podobają ale czasami nie mogę sobie na nie pozwolić (brak pieniędzy lub źle coś leży). Dlatego taka forma przedstawiania stylizacji byłaby dla mnie zbawieniem! Nie wszyscy jednak wiedzą jaka jestem beznadziejna w sprawach informatycznych... Parę razy zabierałam się do zrobienia takiego kolażu i wyszło jak wyszło... Czyli marnie. Dopiero Clotify 2.0 umożliwiło mi tworzenie moich wymarzonych propozycji na stylizacje! Co lepsze nie muszę martwić się tym aby ubranie było na białym tle! Aplikacja sama usunie zbędne elementy ze zdjęcia.


Aplikacja jest stworzona dla ludzi którzy lubią modę. Jest to miejsce w którym możesz zatrzymać wszystkie ubrania które Ci się spodobały w internecie. Nie musisz zajmować pamięci telefonu zrzutami ekranu ubrań. Wystarczy, że wrzucisz je na swoje konto na Clotify 2.0 . Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze i uważam, że jest przydatna podczas tworzenia codziennych zestawów! Przedstawiam Wam moje pierwsze trzy stylizacje które powstały dzięki Clotify 2.0:
 
 





Jeśli chcesz być na bieżąco ze wszystkimi stylizacjami które tworze wystarczy, że zaobserwujesz mnie na Clotify 2.0 ! Znajdziesz mnie wpisując ''Michalina Ryznar'' lub ''In Concrete Jungle''. 

4 komentarze:

  1. bardzo fajny wpis/ ogólnie przyjemnie czyta mi sie twojego bloga pozdrawiam
    Zapraszam na nowy post http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa ''w mode'',nalezy sprobowac .Goska

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna aplikacja! Również polecamy <3

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna aplikacja :) musze pobrac!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger