260.


Podczas robienia porządków w szafie z mamą, zawsze przeprowadzamy ten sam dialog:
- Michalina czy ja mogę to już wydać?
- Nie...
- Nigdy nie miałaś tego na sobie. Po co to leży w szafie i tylko robi większy bałagan...
- No a po co Ty trzymasz swoje ubrania które przywiozłaś 20 lat temu ze Stanów?..
- Mam do nich sentyment. Moda przecież wraca.
- No więc właśnie odpowiedziałaś na swoje pytanie. Masz nic nie wydawać bez mojej zgody...
- Nie pyskuj! Wiedziałam, że wychowanie dziecka jest trudne... Ale nikt mi nie powiedział, że aż tak!



Zawsze ten dialog mnie bawi. Nie wiem czy mama nie zdaje sobie sprawy z tego jak śmieszna jest to sytuacja. Ciągle i ciągle słyszę to samo ''Nie kupuj już nic'', ''Nie mieścimy się już z niczym a Ty ciągle kupujesz''... Szkoda tylko, że moja mama zapomniała, że w moim wieku była identyczna! 
Taka sama sytuacja miała miejsce kiedy mama chciała wydać moją niebiesko-białą parkę. Owszem nie nosiłam jej bardzo długo. Przyznaje się, że o niej zapomniałam.




Fot. Ola Górecka 

Parka - z lumpeksu
T-shirt -z lumpeksu
Spodnie - Forever21
Buty - Adidas Originals Superstar
Bransoletka - Lilou
Zegarek - Swach 

10 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pieknie 😊
    Pozdrawia sąsiadka Ola :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Superstary uwielbiam ������


    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  4. ten dialog jest naprawdę zabawny :D
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetna parka!! ;) slicznie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jest z każdą dziewczyną. Super wyglądasz ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak , ja tez sie zastanawiam po co mojaa mama trzyma swoje sukienki z lat mlodosci tym bardziej ze na pewno juz sie w nie nie zmiesci hahaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger