254.


Jak zwykle szczęście mi dopisało podczas robienia zdjęć. Wymarzyłam sobie piękną zimową sesje. Padający śnieg i białe drzewa. No niestety w tym dniu nigdzie takiego miejsca nie mogłam znaleźć. W momencie kiedy weszłyśmy z Olą do domu na dworze zrobiło się idealnie! Piękne, duże płatki śniegu leciały z nieba. Wszystko na dworze było białe. Takie właśnie jak chciałam! Niestety problem był tylko jeden, że było już ciemno... Mam nadzieję, że następnym razem się uda :) 






Fot. Ola Bogucka

Czapka - Reserved
Bluza - Bershka
Kurtka - ZARA
Leginsy - Calzedonia
Buty - Timberland

8 komentarzy:

  1. Kurtka ma świetny kołnierz!!! Jaki wielki! Większość ma małe i cienkie w tej wygląda to efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czapki z dużymi pomponami! Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza !!!! Pompel na czpace !!!!! Kaptur !!!! Buty !!!! wszystko do spapaugowania ,super Dorotka

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor jest stworzony dla Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ''slodka ''stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger