253.


Coraz bardziej przekonuję się do tego, że mniej znaczy więcej w modzie. Dopiero przeglądając dawne wpisy na blogu zauważam, że bardzo łatwo przekombinować. Najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze. Coco Chanel mówiła, że przed wyjściem trzeba spojrzeć w lustro i zdjąć jedną rzecz. Na pewno unikniemy wtedy efektu ''choinki''. 


Krytycznym okiem zawsze patrzą na mnie moi najbliżsi. To oni mówią mi o moich błędach. Kiedyś uważałam, że ich krytyka jest mi nie potrzebna. Uważałam, że tak nie powinni mówić mi moi najbliżsi. Przecież mi zawsze jest przykro po takich słowach a oni dobrze o tym wiedzą. Dzisiaj do tego inaczej podchodzę. Cenie każde ich słowo. Muszę zacząć się przyzwyczajać do tego, że nie zawsze mam rację a oni zawsze chcą dla mnie jak najlepiej!  







Fot. Kamil

Ramoneska - H&M
Golf - H&M
Pasek - River Island
Spodnie - H&M
Buty - Adidas Originals Superstar

8 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie! klasycznie i minimalistycznie - tak jak lubię
    ostatnio szukam klasycznej ramoneski , ale nie potrafię znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to wlasnie nasi najblizszi sa od tego by walnac prosto z mostu jakcos jest nie tak. Ja lubie jak mi moj maz powie cos co spowoduje ze moge nad czym popracowac. a jaka motywacja :)

    ps. Kochana ja pisze po polsku na swoim blogu. w menu na gorze jest mala mapka i napis"polski". jak klikniesz na to to przekieruje Cie na posty po polsku. buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz! Kocham total black ♥
    Rodzina jest właśnie po to :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krytyka najblizszych to nie krytyka a milosc .bogna

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wlosy w ''kitke''

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger