194.


Empire State Building jest jednym z najwyższych wieżowców w Nowym Jorku. Symbol tego miasta znajduje się w centrum Manhattanu. Dopiero po dwóch dniach mojego pobytu zauważyłam, że mieszkam tuż obok. Czasami aż sama nie mogę w to uwierzyć jak bardzo potrafię  być nieogarnięta. Jego wysokość wynosi 381 metrów. Jeśli będziemy brali pod uwagę antenę to jego wysokość wzrośnie aż do 443,2 metrów! Widok ze szczytu Empire State Building jest niesamowity! Minusem jest ogromna liczba turystów. Przeciśnięcie się do tarasu widokowego jest bardzo trudne i momentami nieosiągalne. Ja na szczyt wjechałam w 2011 roku w godzinach szczytu. Nowy Jork wyglądał wtedy jak ogromne mrowisko. Gołym okiem można było tylko zauważyć szybko przemieszczające się żółte taksówki. Następnym razem wjadę na Empire State Building w nocy. Oglądanie Wielkiego Jabłka w milionie światełek musi być równie piękne. 










Zapraszam na filmik z mojego pobytu w Nowym Jorku:

19 komentarzy:

  1. Te zdjęcia to Ty robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, pojechanie do NY to moje marzenie!
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. odwiedzić NY - kolejne marzenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojechałaś rekreacyjnie czy w jakimś konkretnym celu? Jeżeli o tym pisałaś to przepraszam ale nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co tutaj przepraszać :D był to wyjazd podczas którego miałam odpocząć i przemyśleć parę spraw. No i dzięki temu, że tam byłam miałam możliwość zrobienia wielu pięknych zdjęć :) zdjęcia, odpoczynek, spotkanie się zeznajomymi a reszta wyszła w praniu :) taki był cel ;)

      Usuń
  5. Ale Ci zazdroszczę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecia ,Ty robilas ? Pozdrawiam z St.Louise...................

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja Ci powiem ze Stany to kraj ktory mnie w gole nie ciagnie... kumpela wlasnie wrocila z podorzy po wschodnim wybrzezu a ja nawet nie czulam nawet odrobny zazdrosci... chyba wole azje a w przyszlym tygodniu ameryka pld :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super, że jedziesz zwiedzać! Moim zdaniem to fajnie, że nie wszystko Cię kręci znaczy nie wszystkie kraje. Ja akurat lubię taki klimat także USA dla mnie jak najbardziej na plus :) mam nadzieję, że niedługo zwiedze coś innego niż Nowy Jork :)

      Usuń
  8. Fajnie ze kazdy lubi cos innego,ja np.uwielbiam Wlochy w kazdym wydaniu .Wakacji juz nie moge sie doczekac .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilu ludzi ogląda Twoje snapy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuper wpis, a zdjątka genialne <3
    Zostajemy tu na dłużej ;)

    Obserwujemy i zapraszamy do odwiedzenia sklepu, który znajduje się po prawej stronie na naszym blogu oraz zakupów w nim ;)) Buziaki ;* --> toloveyourselff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger