182.


Głowa pełna motywacji i pomysłów a ciało odmawia posłuszeństwa. Długa przerwa w tańcu bardzo źle wpłynęła na moje stawy oraz mięśnie. Trzy tygodnie ostrych ćwiczeń a moje kolana, stopy i plecy wołają ''RATUNKU!''.. Dochodzą do tego jeszcze obowiązki domowe oraz związane z nauką. To wszystko sprawia, że czuję się ciągle zmęczona i przepracowana. Kiedyś jednym z moich popołudniowych zajęć była drzemka. Nie ukrywam bo bardzo za tym tęsknie! ''Spaniem sukcesu nie osiągniesz!'' i tego się trzymam. Zobaczymy tylko jak długo takie tempo wytrzymam. 





Bluza - TheRAPia wear
Spodnie - NEW LOOK
Buty - HD

14 komentarzy:

  1. pozytywna bluza! :)

    _______________________
    outfit za grosze
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie Ty jedna podasz ze zmeczenia ,byle do wiosny.....lub nart.pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, a ja nigdy jakoś nie umiałam spać w dzień. spaniem sukcesu nie osiągniesz, ale żeby pracować efektywnie sen też jest potrzebny. może niekoniecznie w ciągu dnia, ale w nocy by się przydał :D ja, szczerze mówiąc, nigdy nie rezygnowałam ze snu kosztem nauki. zawsze sobie mówię, że lepiej, aby mój umysł był wypoczęty.
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spaniem sukcesu nie osiągniesz bardzo mądre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja i fajna bluza a spac uwielbiam co odbija sie na moich poczynaniach na studiach hahaha juz teraz boje sie sesji,pozdrawiam jolka

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna bluza!!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/pink-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście już jestem po sesji i teraz odsypiam całe wieki :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka pozytywna bluza :)

    Obserwuje Twój blog od dawna i byłoby mi miło gdybyś również mnie zaobserwowała ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i super look :) a te buty to ja muszę mieć ! świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty super,reszta tez.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger