111.


Kiedyś byłam stanowczo na NIE jak widziałam białe spodnie. Niedawno to wszystko się zmieniło. Uwielbiam białe rurki z RESERVED! I przyznaje, że to są spodnie w których czuje się w 100% atrakcyjnie i kobieco. A chyba o to w tym wszystkim chodzi? :) Jak byłam młodsza uważałam, że jeden kolor to zdecydowanie za mało i nudno. Teraz dla mnie to kwintesencja stylu. Jednak nie byłabym sobą gdybym nie złamała tego wszystkiego innym kolorem. Dziewczęcy pudrowy róż komponuje się pięknie. Moją małą obsesją jak wszyscy wiedzą są bransoletki. Tym razem obdarowała mnie przemiła  
Pati-Bransoletki . Motyw baletnicy idealnie do mnie pasuje. Nie ukrywam, że nie jestem fanką biżuterii która ma tyle tego w sobie. Tak jak tutaj. Mimo wszystko nie wiem jak to Pati zrobiła ale mnie bransoletka zachwyca! Uwielbiam biżuterie minimalistyczną ale to będzie chyba jeden z nielicznych dodatków masywniejszych który mi się podoba. Polecam Pati jeśli marzy Wam się personalna biżuteria. Wejdźcie na jej fecebook'a a znajdziecie tam cuda z imionami a nawet z herbami klubów piłkarskich :) ! 
Niedługo mija 2 lata odkąd moja betonowa dżungla zaistniała w blogosferze. Z racji tego będzie pare konkursów. Między innymi do wygrania będą torebki od włoskiej firmy Vangi Firenze . Ja dzisiaj Wam prezentuje jeden z fasonów jaki mają w swoim sklepie. Są świetnie wykonane!

Przypominam, że ostatni tydzień konkursu z Allcenters! 
















koszula - Forever21
spodnie - RESERVED
buty- no name
bransoletka - PATI-BRANSOLETKI 
torebka - Vangi Firenze

Instagram








42 komentarze:

  1. O dopiero teraz zauważyłam że jesteś z Konina, całkiem blisko mnie :)
    Świetny zestaw!

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :)
    Twoje włosy to moje marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, stylizacja totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. total white :) świetnie! :)
    a włosy... aww, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie, klasycznie :) bardzo ładna bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow!
    genialnie Ci w bieli!

    zapraszam do nas na konkurs!
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przeslicznie wyglaadasz w tych rureczkach:)
    ja nadal jestem na nie, bo kompletnie zle w nich wygladam ale za to ty! <3
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zestawy "total white". Całe lato szukałam idealnej białej torby, a kiedy już ją znalazłam na stronce F&F, okazało się, że w sklepie ich nie ma :/
    Za każdym razem, kiedy tu wchodzę, nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcie z nagłówka. Wyglądasz na nim przepięknie, do twarzy Ci w bordowym. W kapeluszu też :p A te loczki są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny zestaw ,kojarzy mi się z latem ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam sety w tych kolorkach! Twoje włosy są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie białe spodnie są ciut niepraktyczne, ale skoro Ty czujesz się w nich super, to najważniejsze, w końcu o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękne włosy! + biała reszta i wyglądasz jak anioł! slicznie! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja i piekna masz urode <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Białe spodnie są super! A w kwestii zestawu to tylko 3 słowa - delikatnie, świeżo i kobieco! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. hej Ewa Farna :D hihih
    ja muszę sie przyznac, że nadal wyznaję ta zasadę, że białym spodniom mówię NIE ale z drugiej strony bardzo mi sie podoba zestawienie białych rureczek z jeansową koszulą np ;) może kiedyś zmienię zdanie tak jak Ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twoje stylizacje, bo są naprawdę ciekawe :3
    Nigdy nie przepadałam za białym i kremowym. A cały strój utrzymany w takiej kolorystyce wydawał mi się nudny. Pierwszy raz jestem zachwycona strojem w tak jasnej kolorystyce :>
    Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za miły komentarz:*,przepięk nie wyglądasz i tw Twoje włosy <3
    obserwuję:**

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasne, ze obserwujemy ;) ja już to zrobiłam teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie rewelacja! Obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz jak prawdziwy aniołek :*
    Tylko Ci skrzydełka dorobić!
    Nieziemski outfit!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ Ty masz piękne włosy!!!!
    I wyglądasz ślicznie jak się uśmiechasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?(proszę o odpowiedź u mnie)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście że obserwuje :)
    Fajny blog
    Biała stylizacja wygląda bardzo świeżo i pasuje do ciebie :)
    pozdrawiam i zapraszam di siebie :) oulavs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny zestaw! śliczne masz spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. rany, jakie masz piękne włosy:) zazdroszczę:*
    oczywiście obserwuję, wpadnij do mnie www.mistake.com.pl
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog niesamowity !:D
    ja obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze raz Ci powiem, że masz cudowne włosy <3 Jesteś odważna z białym kolorem i wyglądasz tak anielsko :) Ja za to, cały czas na czarno^^

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)

    Zapraszam na mój nowy jesienno-kolejowy post: http://marentora-everdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Love this white look!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. very cool outfit and blog! what do you think about following each other (facebook/Bloglovin) ?

    www.laukizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I like it !
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia i stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  33. I didn't knew that white can look so fantastic. Love your style. Very chic.

    xoxo
    Sabrina :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepieknie dobrane rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger