013.

Niedziela.. Nie lubie niedzieli, bo zawsze wszystko robie na ostatnią chwile. Z niczym sie nie wyrabiam i chodze cały czas zła na siebie, że przecież mogłam to zrobic duuużo wcześniej. Zaczynam czuc świata. Dlaczego? Gdyż zaczynam sprzątac bardzo dokładnie w moich pokojach. Znalazłam dużo rzeczy których z chęcią się pozbęde. Niedługo wstawię zdjecia może jakieś sie wam spodobają :) . We wtorek koncer Rihanny!   Już się doczekac nie moge. Ale nie tylko tego. 15. grudnia okaże się czy mam jakieś szanse czy dalej bede jeździła po miastach i pokazywała swoje umiejętności. Pierwszy raz w życiu na takie coś się pisze. Stres bez dwóch znań bedzie przy mnie. Do końca stycznia mam jakieś plany już. Tyle pracy przede mną. mnie zaczyna to przerastac powoli. Ale dlugo na to pracowałam aby zacząc robic juz coś w tym kierunku.. Z innej beczki. Wczorajszy pokaz mody moim zdaniem nam się udał. Ja w roli modelki, czułam się dośc dobrze :) . Wstawie jakieś zdjecia jak bede miała bo Kuba jakoś zdjec nie umie robic ;p. 

Riesa 2011. ''Ptaki''











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger